همکارهای عزیز اگر برای شما هم پیش اومده برای مشتری بازی ریختین اما دیتای بازی را ندارید دیگر نگران دیتای بازی خود نباشید کافیست به مجموعه کینگ اف گیم تماس بگیرید و نام دیتای بازی و کنسول خود را بگید.

 

مجموعه کینگ اف گیم دارای بزرگترین ارشیو بازی ها در سرار کشور میباشد بازی ها همگی داری اخرین اپدیت میباشد ما در کنار شما هستیم که بهترین خدمات به شما دهیم دیتا بازی ها فعلا شامل کنسول های بازی PS2 PS3 PS4 PS5 و همچنین XBOX 360 ، XBOX ONE و در اخر XBOX Seres S میباشد .

همچنین ما به شما یاد می دهیم چطوری بازی ها رو بودن آپدیت روی کنسول ها بزنید تا همیشه به خطای آپدیت نخورید . شما با پکیج آموزشی ما میتوانید با کمترین هزینه به بهترین درامد برسید.

خدمات ویژه ما به شما

  • آپدیت بودن دیتای بازی ها
  • بروز ترین آرشیو بازی ها از قدیم تا جدید
  • تنوع بالا دیتای کنسول ها
  • قیمت طلایی
  • لیست دیتای ما شامل عکس باز ها برای انتخاب راحت مشتری میباشد

 

برای دیدن لیست دیتای بازی ها لطفا روی عکس کنسول کلیک کنید

 

اما داستان به اینجا ختم نمیشه شما دوستان میتوانید هارد اکسترنال خود را برای ما ارسال کنید تا ما به صورت غیر حضوری هارد شما را پر و بعد از تکمیل با بسته بندی مناسب هارد را برای شما ارسال کنیم

 

اما چند نکته برای پر کردن هارد های کنسول وجود دارد برای احترام به همکارها ریختن دیتا فقط برای همکار مقدور میباشد و از پر کردن دیتا برای افراد عادی معذوریم همچنین قبل از ارسال هارد حتمی با مجموعه کینگ اف گیم هماهنگی لازم را بکنید تا در صورت شلوغی مجموعه شرمنده همکاران گرامی نشویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *