تفاوت کنسول بازی کپی خور و کنسول بازی اکانتی

 

در این آموزش ابتدا میخوایم تفاوت کنسول بازی کپی خور و کنسول بازی اکانتی رو براتون بگیم. بعد از اون هم به مزایا و معایب هر کدوم میپردازیم.

پس اگه در این زمینه تو ذهنتون سوالی دارید ادامه مطلب رو ازدست ندهید.

 

در ابتدا باید به این اشاره کرد که در کنسول بازی کپی خور، شما محدودیتی از نظر انتخاب بازی و نصب آن ندارید و به راحتی و با میل شخصی خودتون میتونید بازی های منتخب خودتون رو نصب کنید ولی در کنسول اکانتی شما تعداد محدودی بازی میتونید انتخاب کنید (حداقل 5 بازی) و سایر بازی ها بصورت رندوم انتخاب شده و بر روی دستگاه نصب میشوند.

نکته ی بعدی که باید در نظر داشت اینه که در کنسول بازی کپی خور بر خلاف کنسول بازی اکانتی، موقعی که شما میخواهید بازی های جدیدی بر روی دستگاه خود نصب کنید، بازی های قبلی شما پاک نمیشوند.

همچنین در کنسول بازی کپی خور شما میتوانید به بازی های قدیمی و نوستالژیک سایر کنسول ها، بازی های فارسی و پچ بازی های مختلف دسترسی داشته باشید.

نکته ی دیگه ای که باید به آن توجه داشت اینه که هنگام روشن کردن کنسول بازی کپی خور شما چند دقیقه ای هر چند کوتاه رو باید صرف کپی خور شدن دستگاه کنید تا بازی ها از حالت قفل خارج شده و آماده ی اجرا شوند. در حالی که در کنسول بازی اکانتی شما به راحتی میتوانید دستگاه خود را روشن و بازی ها رو اجرا کنید.

 جلوتر به بررسی مزایا و معایب هر کنسول به صورت مجزا پرداخته ایم.

 

مزایا و معایب کنسول کپی خور

 

مزایای کنسول کپی خور :
  • یکی از مهم ترین مزایای کنسول کپی خور ، هزینه پایین نصب بازی روی این کنسوله.
  • مزیت بعدی کنسول اینه که خیلی راحت شما میتونید بازی های نسل قبل رو روی این کنسول اجرا کنید.
  • بازی هایی مثل بازی های دستگاه ps1، ps2، sega، آتاری و … رو خیلی ساده میتونید روی این کنسول اجرا کنید و لذت ببرید. (البته غیر از بازی های ps3)
معایب کنسول کپی خور :
  • عیب اصلی این کنسول اینه که زمانی که شما این کنسول رو روشن میکنید بازی ها به طور پیش فرض قفلن و برای این که بتونید بازی رو اجرا کنید حتما باید هِن مورد نظر رو اول اجرا کنید.
  • عیب بعدی این کنسول اینه که شما نمیتونید به شبکه PSN داخل این کنسول متصل بشید و داخل شبکه PSN با دوستاتون طبیعتا نمیتونید آنلاین بازی کنید.

 

مزایا و معایب کنسول اکانتی

 

مزایای کنسول اکانتی :
  • یکی از مهم ترین مزایای کنسول های اکانتی اینه که اگر شما از اکانت ظرفیت 1 یا 2 استفاده کنید به محض اینکه دستگاه رو روشن میکنید بازی ها برای شما قابل استفاده هست و کار خاصی نیاز نیست شما انجام بدید.
  • مزیت بعدی که باید بهش اشاره کنم اینه که شما اگر از اکانت ظرفیت 2 یا 3 استفاده کنید خیلی راحت میتونید به شبکه PSN وصل بشید و با دوستاتون آنلاین بازی کنید.
  • مزیت بعدی هم اینه که شما میتونید خیلی راحت با دستگاه های اکانتی، بازی های جدید رو توی روز عرضه توی همین دستگاه ها بازی کنید.
معایب کنسول اکانتی :
  • یکی از مهم ترین معایب دستگاه های اکانتی، هزینه نصب بالای بازی روی این دستگاه هاست. شما زمانی که میخواید روی این دستگاه ها بازی نصب کنید هزینه نصب بازی روی این دستگاه ها نسبت به دستگاه های کپی خور خیلی زیادتر هست.
  • یکی دیگه از معایب این دستگاه اینه که امکان منع شدن توی این دستگاه وجود داره و اگر شما از اکانت بالانس استفاده کنید دستگاهتون متاسفانه بَن میشه. عیب بعدی ای که باید بهش اشاره کنم اینه که این دستگاه اجازه دسترسی سیستمی به شما نمیده و شما نمیتونید به سیستم های دستگاه دسترسی داشته باشید و تغییر خاصی روی کنسول اعمال کنید.

 

امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشه و از آن لذت برده باشید.

 

اگر به دنبال فهمیدن این هستید که کنسول شما کپی خور هست یا نه میتوانید به مطلب از کجا بفهمیم PS4 ما کپی خور هست یا نه در همین سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *